Tono Esteve: “Encara que ja estàvem treballant amb les línies de Compromís, finalment ens hem instaurat amb aquest moviment ciutadà de vocació de servei a les persones, trencant amb les bases de treball dels partits tradicionals”

Compromís naix a Onil a l’Assemblea Local celebrada el divendres 15 de febrer, com a molt més que la suma del BLOC, Iniciativa del Poble Valencià i els Verds. Naix com a moviment ciutadà capaç de fer créixer i vertebrar els compromisos dels colivencs i colivenques cansats tant del bipartidisme com dels partits de tota la vida , fent de tots, protagonistes de noves polítiques de baix cap a dalt, polítiques encaminades al benestar comú de totes i tots.

“La Política del Bé Comú, la proximitat, la transparència, la democràcia real i participativa… Seran alguns dels valors fonamentals que definiran Compromís per Onil. Hem de treballar entre totes i tots per fer d’Onil un poble on viure i treballar, i per a açò hem d’afrontar el principal problema del nostre poble, que és l’atur. Propostes per dinamitzar sosteniblement l’economia d’Onil marquen i marcaran la principal línia de Compromís” subratlla el nou portaveu local.

Finalment, Esteve destaca la nova Executiva Local “Som un grup de persones que treballem i treballarem dia a dia per tal de millorar la situació del nostre poble. Per a açò, pensem que el principal és la participació i obrim les portes a totes les persones que tinguen aquest propòsit. Creiem en la democràcia, el progressisme, l’economia sostenible i productiva i aspirem amb il·lusió a liderar el canvi per un futur millor al nostre poble”

Aquesta executiva està formada per:

Tono Esteve (Portaveu Local)
Andreu Vidal (Secretaria de Finances)
Arnau Albero (Secretaria d’Organització)
Agustí Pastor (Secretaria Institucional)
Albert Mira (Secretaria de Comunicació)
Xavier López de Pablo (Secretaria Sectorial)