Tono Esteve: “És totalment absurd i incoherent considerar i aprovar propostes al plenari, si després el PP no és capaç de menejar un dit per a fer-les realitat”

Compromís per Onil espera, des de fa més d’un any, que l’equip de govern complisca vàries peticions i propostes presentades des del grup municipal amb la finalitat de fomentar dos aspectes que els valencianistes consideren bàsics per a la democràcia, com són la transparència i la participació ciutadana.

A dia de hui, seguim esperant que el PP penge al web del consistori, tal i com es va comprometre al març aprovant una proposta nostra, les retribucions econòmiques que rebem cadascú dels càrrecs de l’ajuntament. Davant d’aquesta mostra d’obscurantisme i veient la falta d’iniciativa per part dels populars, nosaltres vam penjar tant la meua retribució com la del grup municipal al nostre web per a que totes les colivenques i colivencs, tinguen accés” manifesta Esteve.

Segons explica el regidor valencianista “Amb la mateixa situació ens trobem quan els demanem que canvien el meu correu de contacte al mateix web consistorial, que recordem és tono@onil.es i no joseantonio@onil.es. Són molts els colivencs i colivenques que ens han hagut de demanar alternatives per fer-nos arribar les seues propostes, després d’adonar-se que els mails enviats, no arribaven a cap lloc

La gota que fa vessar el got és que el mateix PP, que es nega rotundament contra la llei, a que els ciutadans i ciutadanes d’Onil puguen vore o gravar els plenaris i per tant assabentar-se de l’activitat consistorial, no es digna ni a penjar les actes d’aquests des de l’abril de l’any passat. Baix el nostre punt de vista, aquestes actuacions poc transparents, llastren el sí democràtic que qualsevol institució pública ha de tindre” conclou el regidor de Compromís.