Tono Esteve: “El PP evidència la deriva econòmica de l’ajuntament quan, s’hauria d’estar treballant en els pressupostos de 2014 i presenten els de 2013, a 3 mesos de finalitzar l’any

Compromís per Onil quedà bocabadat al observar que l’equip de govern feia arribar la documentació pressupostària de 2013 a data de 20 de setembre, dates en les quals s’hauria d’estar tractant i, pràcticament presentant, els pressupostos de 2014.

“Al mes de febrer ja vam avisar del perill que suposava la prorrogació dels pressupostos de 2012, la qual estava fora dels límits de la llei. Ara, a escassos mesos de finalitzar l’any, ens trobem al correu electrònic, un divendres a última hora, que el PP pretén dictaminar sobre els pressupostos de 2013 el mateix dilluns següent” declara Esteve

El regidor dels valencianistes segueix “Aquestes maneres de tractar un tema tan important per a les nostres veïnes i veïns, discrepen molt de la presumpció que feia el Partit Popular de tindre com a cap de llista a un economista magnífic. Per al nostre entendre, són més pròpies d’un govern incapaç, que ha perdut tot respecte cap a l’oposició, i al remat, cap a les colivenques i colivencs. I és que hem de recordar que, en maig del 2011, el PP sols va rebre el vot de 1.876 persones, molt lluny del total de 4.249 persones amb dret a vot

“Tan sols ens queda dir que esperem que el PP estiga treballant i presente els pressupostos de 2014 en temps i forma. També, que aquests siguen el menys agressius possibles amb les persones i col·lectius més vulnerables. Al mateix temps, quedem pendents de que modifiquen el menyspreu cap a l’oposició i, sent conscients de les circumstàncies i queixes presentades per aquesta, convoquen les comissions i plenaris amb el temps suficient i a hores assequibles per a tots” conclou el regidor de Compromís