Enric Morera: “A Compromís estem orgullosos pel treball actiu i constructiu dels col·lectius de Compromís a La Foia on, vistes les enquestes, serem claus a les pròximes eleccions municipals”

Enric Morera, síndic de Compromís a les Corts Valencianes, va visitar la Foia de Castalla el dijous passat per tal d’explicar la conferència “ON VAN ELS NOSTRES DINERS-Per un Concert Econòmic Responsable”. També, es va reunir amb el Centre Històric de Castalla i els col·lectius locals de Compromís.

Amb la conferència, hem intentat explicar el gran problema de les valencianes i valencians. Per una part, trobem el finançament injust(121€ per a cada valencià als PGE 2014, davant dels 209€ de mitjana espanyola o els 556€ per a cada castellanolleonés), agreujat per rendes menors, un major atur i una clara incapacitat de generar i gestionar ingressos. Per altra, un model econòmic equivocat, on el dèficit, els amiguismes, els bancs i les grans empreses, van davant de les persones i el seu benestar” informava Enric Morera.

Davant aquesta situació insostenible, presentem el Concert Econòmic i Responsable, un document tècnic avalat per una comissió d’experts que tracta de dotar dels mecanismes, inversions i ingressos necessaris per al benestar de tots nosaltres. Tot açò d’una manera objectiva, transparent, responsable, solidària i extrapolable a la resta de territoris de l’estat” va remarcar el síndic de Compromís

El diputat autonòmic també assenyalava “Hem estat reunits amb el CHC de Castalla on, el president de l’associació, ens ha transmés les aspiracions i preocupacions que tenen per tal de rehabilitar i revitalitzar d’una manera participativa, aquest interessant atractiu que ofereix el poble del nostre estimat Enric Valor. Com saben, des de Compromís ja treballem activament en aquesta tasca i recentment s’ha conegut la nostra proposta per tal de convertir la casa d’Enric Valor, en un centre de promoció literària

Per últim, el secretari general de Compromís es va reunir amb simpatitzants i militants de la Coalició on va declarar “Estem contents i orgullosos del positivisme, la feina i la renovació dels col·lectius de la Foia. Treballant amb els resultats de les enquestes, podem assegurar que Compromís serà clau de govern als ajuntaments d’aquest vall jogueter